BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 12, 2011

dah mula!!!

ari ni kali ke 3 aku pegang katak
alhamdulillah. aku bejaya pegang dya wlaupun katak adlh binatang yg paling aku ta suka
fobia ngn katak dari kecik ag
tp disebabkan nak belajaq punya pasai tepaksa la aku beranikan diri pegang dya ^^

minggu depan ari rabu exam zoology practical
so musim exam DAH MULA!!!
-anatomy of toad
-physiology of animal
-systematic zoology
so kena hafal slide microscope, note2, bakteria2 la, n kena bedah katak lg tyme exam kali ni. erk >.<

FINAL EXAM start NEXT WEEK !!!

pergh. bnyak jugak la nak kena baca n ingat.
nak kena mula study dah nie.
sila sedar dri whai nur afifah!
nak exam dah.
ok. kena kurangkan chat.
kurangkan intenet.
kurangkan fb.
kurangkn semuanya lah.
tp nak kurangkn makan ngn tidoq cm ssh jerk. heheee ^_^


semoga Allah permudahkan urusan aku utk final exam nie
kena wat betol2

sbb nak balek Malaysia
rindu abah, rindu mama, rindu semua d malaysiaaa =)
x sabaq nak balik jumpa depa
miss all of u <3

*mntak maaf kalu ada sesapa yg terasa kalu aku ta layan dya tyme aku exam nie
bnyak oooo nak kena baca
1st sem n 2nd sem gabung sekali dlm final ni
doakan aku =)

1 comments:

ismatulnabilaismail said...

jom mumtaz same2..
hm.. hee