BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 7, 2011

ermm dh lama x update blog nie...
yala kelas makin bnyak, masa makin padat,
p kelas pagi, balek kelas petang
balik kelas ja letih, trs tidoq =D

alhamdulillah ari ni dh selesai 1 prgram yg dianjurkn PCT
nama prgram ni GENGGAM MUMTAZ


dya punya kata2 agk best la
"SEMANGAT SAMPAI TAMAT"
"OPTIMIS SAMPAI HABIS"
"FOKUS SAMPAI MUMTAZ"

program ni mula kui 8 smpai kui 11
kami dak dentistry asing ngn budak medic
mula2 tu pembntangn format2 exam drpd kwn2 ja
tima kasih kpd kwn2 yg dh penat lelah usaha wat latihan n nota2 kat kami semua ^^
then ada senior arab bg tips la kot
2 org, dua2 laki, depa dh 3rd year kalu x clap
sorang tu masa pre-dental cm aku la ni result dya jayyid jiddan
1st year mumtaz
2nd year jayyid jiddan
3rd year on the way to get mumtaz :)
pergh. hebat kan.
bukan senag tau.
dentistry ni dah la bnyak subjects, so bukan senang nak score cm dya taw
apa yg aku dpt
dya kata cara study setiap org ta sama
so pndai2 la nak study ikut cara masing2 kn
then dya kata bg dya 3 jam 1 ari dh ckup sebenaqnya utk study
TAPI
3 jam tu kena struggle hbes hbesan la
pastu aku plg takut dgn ayat ni
dh bnyak org sebut bnda yg sama
DENTISTRY bukn subjek yg senang
"YOU MUST WORK HARD!!!"
bayak kali dya ulang ayat tu
TAPI
TAPI
TAPI
mslh dya la ni aku x rasa aku dh work hard selama aku belajaq kat U ni
tak tau la bila aku nak berubah
belajaq pon still maen2
TIDOQ bnyak
mslh tidoq ni dari sekolah lg aku ssh nak buang
haish =.(
exam dah dekat
tapi aku x dak kesedaran nak study lg
tlgggggggggggggggg
moga Allah beri aku semangt utk study
banyak sgt bnda yg x study lg
yala mula pon x lagi.
takutnyaa nak exam
takut2, tapi x sedaq2 diri lagi 
haish
ntah la nur afifah samsudin
apa la nak jd ='(

T__T


0 comments: