BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 20, 2011

terkorban !

tanggal 18.05.2011
maka tamatlah riwayat mereka berdua
apakan daya aku ta mampu nak wat papa
dah memang takdir mereka terpaksa dikorbankn
aku mntak maaf 
aku syg ampa tp nak wt cmna
aku wt semua ni dmi msa depan dn kerjaya aku :)
oh my mandibular 1st pre-molar 
T__T
bersemadilah ampa berdua dgn tenang
heeee... 
nasib baek la ta sakit :)
Alhamdulillah...
pas ni nak kena cabut maxillary punya gg lak
arap2 ta sakit jugak lah
takutttt =(



koleksi gg ku yg terkorban :)

*ketaq lutut aku taw masa dentist tu nak cabut gg aku hik3
tataw la cmna aku nak jd dentist nnti >.<

7 comments:

NadiaALHERI said...

hahha. comey gigi ang.

nurizzo said...

gigi betul ke tu?

hajar said...

pergh.gigi betul eh?dgn root skli?

nur afifah samsudin said...

nad: haha tgk tuan dya la hee =D
izzah n hajar: ye la... gg btol la x kan gg tipu lak..original dari mulut sendiri taw =)

dentist-to-be said...

senangla ko nak hafal segale structure kat gigi nanti..
tgk gigi sendiri je..
hebak! haha

nur afifah samsudin said...

haha... tgk gg sendiri pon gg tu je aku ada? xkan aku nak cbt suma gg nak hafal structure2 dya hahaha hbs la gg aku -.-"

Ummu In The Middle said...

nak like comment dentist-to-be... lpas ni bleh wat model... jgn lpe formalin!!