BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 23, 2011

oopssss....!!!! ari lahir =)

ari ni ari lahir saya
opssssssss...!!!
bukan nk promote birthaday sendiri ya ^^
cuma nak kongsi smething smpena ari lahir aku ni :)
tiap2 tahun ari lahir aku biasa2 ja
x disambut ngn kek or party2 besar2 besaran
maybe sbb mmg family aku x ajar cmtu
kdg2 pkir asa jeles tgk kwn2 yg celebrate bsr2 bsran
kdg2 syukur gk x d ajar cmtu
cuma kgkdg tu pnh la kuar mkn2 ngn family or kuar mkn ngn kwn2 smpna bzday ni

tiba2 mlm ni tergerak utk fikir smthng
maybe sbb dah masuk umur 19 tahun kan (erk..terasa tua lak :)
dah mula matured ckit kot eheee ;)


19 TAHUN dh rupa2nya aku hidup kt dunia ni
bukan sat taw
SEMBILAN BELASSSS TAHUNNNN...!!!!!!!
Ya ALLAH...
19 tahun yg ALLAH bg ni mesti bukan utk disia-sia oleh aku kn?
NAMUNNNN
apa yg aku buat sepanjang 19 tahun nieeeee !!!!

terasa dah lama aku transit d dunia nie
mcm2 nikmat yg ALLAH dah beri aku rasa
nikmat KEJAYAAN
nikmat KESIHATAN
nikmat MAKANAN
nikmat KAWAN
nikmat KELUARGA
nikmat WANG
nikmat BIASISWA
segala mcm nikmat lagi...

ALHAMDULILLAH...

banyak sgt nikmat yg ALLAH dh bg pinjam
TAPI...
terasa sedih pulak bila aku fikir2 kn balik,
berapa banyak agaknya AMALAN aku yg diterima ALLAH selama nie
>.<
terasa terlampau2 kerdil jika nk dbndgkan dgn nikmat yg ALLAH dh bg spnjng 19 thn nie
x terbalas segala nikmat yg ALLAH berikan tu
cukupkah rasa SYUKUR aku pada MU ya ALLAH???
ampunilah aku ya ALLAH...

apa2 pon
kat sini jugak
aku nak ucap terima kasih kat mama
sbb dh lahirkan aku kat dunia nie
19 tahun penat jaga aku

tima kasih mama =)

tima kasih abah =)

tima kasih jugak kat along, shah n kakcik yg lyn kerenah aku selama ni
bila nk belanja? hadiah jgn lupa :D

huhu
yala2 mcm2 bnda yg aku mntak selama 19 thn ni kan???
tu la pengorbann mak ayah kan kan kan?
tapi besa la kdg2 mmg la aku pon x sedar diri jugak
tau nak habiskn duit mama ngn abah aku ja
heheeee sedap ja aku mntak mcm2
ish2 trok2 heheeeeeee
insyaAllah kalu aku bjaya 1 ari nti aku x kn lupakan jasa mak ayah aku :)
teringat lak impian aku dari dulu ag
"mama... nti ma beli keta bmw tau kat adik
x kira nak jugak2 bmw
x mau keta laen
nti adik hbs blajaq adik balik ma kena bli bmw kat adik
hehe"
hehehehe mlmpau tak permintaan aku?
lwk2 ja.. kalu mama nak bg btl pon xpa eheee
mama kata keja ajen2
kumpul duit beli sendiri !
haha pdn muka aku
=P

keta idaman aku bmw lahhhh :)

dah mengarut pulak aku rasa
pa2 pon syukur la dah hidup selama 19 tahun
x sngka dah 19
heheheeh
asa cm muda ag ^_^
huhuhu...
btw trima kasih bnyak2 kpd semua yg wish bezday kat aku


x kira la wish pakai callka msg ka fb ka blog ka apa2 ja la kan
sampai x larat nak balas la katakan eheheeeee
=)

lastly peringatan utk diri sendiri
~semakin bertambah umur seseorang itu, semakin bertambah dekat dgn kematian ~




*sya terharu kalau org yg wish kat handfon =)
asa lebih bermakna ^^
thnks a lot :)