BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 18, 2011

sELaMaT aRi LaHiR :)

~18 Feb 2011~
ari ni birthday bbrapa org yg rapat ngn aku

PERTAMA sekali
SELAMAT ARI LAHIR 
buat MAMA,
ASMA BINTI ABD RAOOF
semoga mama panjang umoq
dimurahkan rzeki yg halal
semoga hidup diberkatiNya
semoga ma sihat2 selalu
semoga ma bahagia dunia dn akhirat
insyaAllah... amin... :)
sayang mama
huhu ^_^

aku ngn mama aku :)
ni gambaq zmn dulu (aku krus sikit) HAHA

ha ni masa raya 2009 hehe zmn muda2
mama x mau amk gambaq tp kena pksa jugak =p


yg KEDUA
ari ni gak bzday housemate aku d mesir 
AZYAN A.AZIZ (dlm ejaan jawi a=abd)
huhu ^_^
SELAMAT ARI LAHIR AYAN
semoga panjang umo
smoga bjaya dunia akhirat
smoga dimurahkan rzeki yg hll
semoga dpt jodoh cepat :D
semoga sbr mnjadi kousemate ku lg 4 tahun lebih =p
azyan ni baek orgnya
kwn satu sekolah dulu2 (HAHAHAAHA)
prnah 1 sekolah ngn ayan slama sebulan
tp x penah jumpa dya pon masa tu
alhamdulillah ada jugak jodoh kita d mesir
x jumpa kt K____S jumpa gak kat mesir kan ^^

ni aku bersama ayan
masa balik dari kelas
ops spek UV ayan hanya tinggal kenangan(hlng d airport jeddah)
sbr ye yan, jdoh kau ngn spek tu hanya smpai d situ sja :D


yg KETIGA
ari ni gak bezday COURSEMATE aku kat UTP dulu
org pngl dya roro or syiro
nama dya SYAHIRAH NAZRI
suka kwn ngn dya
gila2, sporting, baek :)
rindu nk jumpa kwn utp semua 
T_T

ni antara kwn2 yg baek ngn aku kat utp
syaza, syafika, bella, temah, roro
erghhh rindu koranggggg sgt3 T_T
nak jumpa korang lahhhhhh
wlaupun aku smpat bsama budak2 ni dlm 4 bln lebih ja tp kami sgt rapat
tyme aku nak pindah suma ada, siap tlg angkt brg ag,
rindu... x kan lupa korang
semoga krg semua jd CHEMICAL ENGINEER yg hebat :)

erk. gambaq sesat. 
tgah cari gambaq roro kat album dlm fb dya
rupa2nya ada gambaq ni
ntah masa bila dya snap pon xtau
dh la buurok haha
ni msti curi tulang masa tutorial fizik ni... 
x pun tgah wt xperiment fzk
yg pastinya kt lab fizik la
:D


yg KEEMPAT
birthday kwn kelas masa form4 n form5 dulu
ANWAR
epy bzday
moga ang jadi CIKGU yg cemerlang
erk. x dak la gambaq ang nak buh kat sini
agpun bukan ang tau pn blog aku
HAHA


seterusnya adaa la lg kwn2 kt fb tu yg bzday ari ni gak
tp x brapa nak kenai sgt
so mls nak cita
HAHA
dah2 asa cm dah panjang sgt dah ni
lenguh tgn dah taip
SELAMAT ARI LAHIR
buat sapa2 yg smbut bzday dya ari nie
semoga sentiasa brada dlm keredhaanNya
amin...

*bezday aku pon x lama dah =) hehe

2 comments:

aku.dye.mereka said...

pomot birthday sndiri. buuu. :)

nur afifah samsudin said...

x suruh baca yg tu pon =p