BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 25, 2011

sambutan maulidur rasul d SEKOLAH




pagi tadi ikot mama p sekolah
SMK AYER HITAM
mama suh aku ikut sbb ari ni kat sekolah mama wat sambutan maulidurrasul
lgpon tu mmg sekolah aku jugak
tyme form1 sampai form3
so ari bngun la awai2
selongkaq almari cari baju kurung
ya la, banyak baju kurung kat Tanta la
kat umah tinggai selai dua ja
hem pakai jelah baju mna pon
mls nk cari lama2
sbb aku dah lewat
mama pon mula hingaq kui 6 30 baqu dok kalut iron baju
hehe pastu dh siap2 semua p la sekolah
teringt zaman p sekolah ngn mama tyme form1 n form2 dulu2 :)
sat ja nk smpai sekolah
10 mnt cmtu smpai la
FUHHHH dh lama x jejak kaki kat sekolah ni
mcm2 dah perubahan
cikgu2 pon bnyak yg dah tukaq
bnyak cikgu yg aku dh x kenai

ha plg best bila terjumpak kawan2 lama
depa la ni form6 la
upper 6 ceceeee kira senior kat sekolah la katakan ^^

taman sejarah :) on d way nak p padang sekolah

lbh kurang koi 7 45 kena bkumpul kat padang sekolah
dlm kui 8 pagi depa mula ngn perarakan 
sambil selawat ke ats junjungn besar Nabi kita
Nabi Muhammad sollallahu 'alaihi wasallam
alhamdulillah ada jugak program mcm nie kan
bagus3 :D


 ni dah mula start bergerak dari padang sekolah

cikgu2 pon ikut jugak 

perarakan ni ikut umah sukan
aku ikot mama aku ja la 
ikot kot belakang jadi la :)

ni blok form6
masa form1 ka form2 tah kelas aku kat bngunn tu la =)



belarak smbil selwat x dak la jauh sgt pon
kluaq pagaq sekolah jalan sikit then patah balik sekolah
seronok2
sbb dh lama x bejalan kaki pagi2
terasa kluaq la jugak peluh ni kan =)

 pak cik polis yg tlg jaga lalu lintas tq pakcik =)

fuh dh penat bejalan akhirnya smpai gak depan pintu sekolah
(bajet mcm jalan jauh ja :)

jalan masuk ikut pintu depan

pastu semua bekumpul kat dewan
besala awai mula ngn ucapan2 la
ucapan perasmian la mcm2 ucapan la
stndard majlis la kan...

pastu dh rasmi...
ada la persembahan sat
emm budak2 mana la yg rajin wat psembahan kan
kalu aku mmg x mau
hahahaha

tudiaaaaaaaaa
"ok skrg kita jemput adik azidi utk mmbuat persembahan"
AZIDI...
rasa cm penah dengaq nama budak ni
kat mana x tau???
OHHHHH
budak yg menang no 1 bintang kecik tv9 dulu tuuuuu
dya baru form 1 taun ni
FULAMAK sedap gila suara dya nyanyi
^^ terpaku sat dengaq suara dya

ha ni dya azidi
len dah ckit muka dya dari zmn dulu2
sory gambaq dya kecik sgt. 
aku dok blakang sekali dewan. mls nak g dekat haha

 ha hat ni baqu jelas. tp ni gambaq dari intenet haha

ha ni aku saja rakam sikit sbb nak masukkn dlm blog ni la
ni tyme dya nyanyi lagu mawi kat sekolah td 
tp x clear sgt la aku rakam dari jauh ja

pastu rehat...
then sambung ngn ceramah lak
syoqqqq ustaz tu ceramah
lawak sgt2
mmg conform x ngntok lahhhhh
ustaz apa tah nama dya
kalu x clp ustaz gadaffi kot
mmg sedap la dengaq dya ceramah

then pesembahan lagi
ehh2 azdi nyanyi lagi
tudiaaa semua budak2 pakat dok sorak
yala suara dya sedap
mmg aku x nafikan =P
ada kuiz n mcm2 lagi la
nasyid la
alaaa cm zmn2 sekolh dulu la kan...

then habis
upacara bg hadiah
perarakan mng kat umah BIRU
aku tumpang syoq haha
sbb tyme aku sekolah tu pon aku umah biru =)

pastu majlis pon tamat
makan2
balik umah
tidoq ^_^

*ari ni jumpa hobi baru ^^
jadi pencinta alam pulak sat =)

4 comments:

eiyrararara said...

guna dslr ke bang?

afifah samsudin :) said...

dslr utk gambaq mana dik? haha

ismatulnabilaismail said...

pencinta alam?
alhamdulillah.. dpt pon kawan..
haha.. jom2!!

afifah samsudin :) said...

jom apanya cik metotttt
anda d selangoq nun jauh d sana
ceq d kedahhh