BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 3, 2012

may Allah ease~

assalamualaikum. 

tudiaaa. lama dh haa aku x merepek kt sini. al maklum la, kelas x berenti2, asal cuti hjung minggu ja mesti ada program lak. 
huhu. so msa utk aku merapu kt blog ni agk terhad sbb kalau ada masa free ja aku prefer utk rilex2 n tidoq ja. hehe

sedaq x sedaq dah 2 bulan aku balek mesir ni.
dah 2 bulan jd budak 2nd year dentistry.
tp kdg2 tu rasa mcm dh lama ja kt sini. hahahaha. padahal baru 2 bulan >.<
midterm exam pon dah dekat. awl bulan 1 ni dah start. ohh cepatnya masa berlalu~

this post sebenarnya nak tujukan utk family aku.
mama ngn kakcik p bercuti kat China. untunglaaaa~
sedihnya, nak ikut jugak wuwuwuwu
kakcik yg ajak mama, abah mls nk ikut, so abah stay ja kt umah.
sebelom mama p x sempat call mama :(
hukhukhuk~ sminggu la x dpt dngaq suara mama T_T
harap2 depa selamat p & balek la :)
jgn lupa beli apa2 kt ceq nahhh ~! =D

and at the same time along pulak dr suruh admit kt ward esok, 
syifaa' xdak sapa nak jaga, 
abg ipaq aku mesti la kena teman along kt hospital, 
tp x kan la nak bawak syifaa; lak kan~  
aishhhh, 
pengasuh syifaa' lak ada hal. abah pon bukan sihat sgt nk suruh dia jaga pon.
tgk2kn sat2 tu buleh la, 
buatnya syifaa' wat perangai hbes la ahahah~
hope along dpt bersalin dgn slmt 
risau :'(
mama ngn kakcik pon dh rancang awal2 lg yg nk p bercuti, semua dh cnfrm dh, so x kan la nak cancel lak kan. huhu. 
tp mama smpai tidoq x lena sbb risaukan along.
maaf, sbb masa family aku perlukan aku, aku xdak :(
aku hanya mmpu doa dari jauh,
nak balek pon x kena timing ngn cuti aku, haish~

syifaa' aqila dh besaq~ hoho. 
miss u so much !!!


~semoga ALLAH permudahkan urusan keluargaku~ 
amin3...

1 comments:

N.H.S said...

Comel giler... Muka sebijik cam amoi.. Haha