BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 6, 2011

kecewa

pg td exam mid-term physics, 
ok, aku sgt kecewa,
kecewa ngn diri sendiri,
x ley jwb dgn baek.

salah sapa?
salah diri sendiri.
sebab apa?
study last minit+mls study be4 nie.
menyesal?
dah xdak guna.
kecewa?
sgt3 kecewa.
rasa bersalah?
ya,rsa bersalah sgt2
rsa bersalah ngn Allah, sbb xguna masa yg ada selama ni utk study.
lagi?
rasa bersalah ngn mama.
ma, adk mntak maaf, adk x wt elok2, x tsudy btl2.
sedeh?
siyes sedeh. kalu mama tau aku x study btl2, msti mama sedeh kn?
wt pa selama ni?
bnyak tidoq. bnyak maen intenet. bnyak merapu.
hobi ka semua tu?
erk >.< speechless.

ok2, aku sgt kecewa, tension, xdak mood, n semua lah. 
haish. apa la nak jd ngn aku ni. 
dari dulu lg ckp nak jd rajen tp x jdi rajen pon.
kagum tgk kawan2 yg ajen study.
ada jugak kwn yg study cket2 tp pandai.
alhamdulillah. rzeki masing2.
moga Allah mmberikan aku kekuatan utk study.
tgk physics dah tadak mood.
sabar2. mungkin ada hikmah d sebalik semua ni.
mgkn peringatan dari Allah.

sabtu ni paper last utk mid-term. 
subjek?
ANATOMY
awt tulis huruf besaq?
FAVOURITE subjek kot.
siyes?
ok. sy mngaku. favourite dlm kurungan.
hehe ^_^

skang lecturer dah pandai bg esaimen banyak2.
dush3. update blog tp esaimen x siap ag. haha 
apa nak jadi nie.  >.<
ok. habes sudah.
nak smbung wt keja balek.
 assalamualaikum. 


*doakan utk paper anatomy nnti =)



3 comments:

ismatulnabilaismail said...

come on apip!! hahaha..

Nurul Syazana said...

relax ar apip. mcm la aku boleh jawabb. tapi aku still happy. kenapa? malas nak pikirrrr. keke. relax sudaa :)

Hajar (: said...

risau tu bagus ape.hee.yang ptg kt brusha ke arah yg lbh baik (: