BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 16, 2011

mula sekolah balek

entri ni saja2 ja, 
xberfaedah pon. hehe. saja2 nak ilang boring tyme free2, ^^
erk, buknnya nak stdy. apa la aku ni. haish >.<

ari ni dh ari ke 2 mula kuliah lpas cuti panjang yg x disangka2 :)
kemarin cam besa, ari selasa, smemngnya kelas tersgt3 pack, 
nsb bek kemarin sorang lectrer x masuk, kalu x mmg berasap jugak la otak nk terima 4 lecture direct,
dah la subject tough kot, FIZIK ngn KIMIA kot. huh
yea yea sem ni fizik dapat baru
erk, seronok dpt buku baru, TAPI
yg x syoqnya Final exam nnti EMPAT buah buku nak kena baca utk subject fizik ja,
ish, dua buah yg tersedia ada ni pon x hbs baca lagi, hik3
sem ni physics kena blajaq buku psal optics(light) n electricity&magnetism
=( tyme sekolah dulu sy x suka bab2 ni, 
arap2 kat U sy boleh sukakan mereka ^^
moga Allah permudahkan, amin...

 ni la buku baru saya :)

cop fakulti sains, 

then
ari ni lak p kelas, pttnya subjek histology ngn medical term,
tapi xdak kelas pulak
geram lah jugak kn, tp xpa, aku ingt ni ja, 
setiap langkah nak g kelas tu dpt pahala tau =)

ok. sambung cerita ngn gambaq lak 

 ni la meja study aku. kemas x? hehe. mcm2 aku sumbat atas meja tu. smpai x celuih nak tulis

 alat2 utk conteng buku. x celuih kotak pensel sumbat dlm kotak MAS hahaahah :D

laptop kesayangan aku. sgt3 penting. nak chat ngn yg tersayang (of course my family), jgn pkiaq pelik2 haha

 ops! ni bukn adiah dri someone lah. aku beli sendiri ok. nak tunggu org adiah mana ada sapa nk bg :P
wt tmpat letak pin2 tudung huhu ^^

 handset yg disayangi. wlaupun handset murah ja tp aku ttp syg depa dua. kat mesir handset aku x berbuyik sgt. ya la sapa la nak call, mahai kot, kdg2 tu bunyi la jugak, tu pun msg dari etisalat n celcom huk3 >.<

heater pntng oooo di musim sejuk2 ni. xdak heater sejukkkkk kotttt

tong smpah baru. =)

ok. dah. cukup2la tu. nnti update lagi.
^_^
 *maaf, entri kali ni agak mengarut hehe

5 comments:

eiyrararara said...

pahhhhhh, tut ! orang yang tersayang !! gelek3 !

afifah samsudin :) said...

tuttttt tu apa? haih. mengarut ja ang nih.
seperti biasa soalan aku kepada ang (yg......1)
hahah
org yg tsyang tu mak aku la

ismatulnabilaismail said...

cantik tong sampah!!
haha..

Hajar (: said...

hee.komen saya sama ngan metot.pape pun,slmt belajar kepada kita semuaa (:

afifah samsudin :) said...

haha tima kasih. yup selamat belajar n selamat kembali mnjalani khdupan as a student. khidupan yg dipenuhi dgn lab fizik hahahaha