BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 4, 2011

x tau nk ckp apa lagi

x terungkap apa yg ada kat hati la ni
semoga ALLAH mmberikan apa yg terbaek utk kami d sini

jika balik ke malaysia itu yg terbaek buat kami,
permudahkanlah segala urusan itu Ya Allah.
jika stay kt Tanta adlh yg trbaek buat kami,
tenangkanlah hati kami Ya Allah agr dpt bljr sprti biasa.
sesungguhnya apa yg dtg dari Mu ya Allah adlh yg terbaek buat kami.

*setiap perkara yg berlaku pasti ada hikmahnya*

-ayt pasrah-
-jiwa kosong-
-berhenti berharap-
-banyakkn berdoa-

9 comments:

dentist-to-be said...

kalau xbalik pon oke..
dari jeddah gune duit sendiri..
sampai hati tol kerajaan lepas tgn..

nur afifah samsudin said...

ntah la wey.
xdak perasaan dah aku pk pasal nie.
serbut otak ja rasa

aku.dye.mereka said...

aku dah tataw dah nk rase ape. ak rase kalau ak x balik, ak jatuh kot, sbb hati aku dah ad kat mesiaa

nur afifah samsudin said...

agak ar. hati dh separuh d mlysia kot. xdak modd dh nak hepi2 kat cni. aku nk kata ptusssssssss

AzyanAaziz said...

ok pip. aku kate, PUTUSSSS!!!!!!!!!! hahahaha. skang jugak kite putus, x peduli. HAHAHAHHA.

dentist-to-be said...

haha.. berite tabaru..
uni azhar bukak 12 feb ni.. xdenye cuti setahun.. haha..
kalau kite balik malysia pon kejap jer.. rugi duit.. :(

nur afifah samsudin said...

ayan: kau penah dengar x aku ckp nak lempang org.. eee mcm nak lempang je kau. nsib bek aku ni seorg yg lmh lmbut taw. x jd lempang kau. >.<

metot: tau2.ada ustaz azhar tanta gtau dh kat aku pg td.dya ckp yg cuti setaun tu cm x btl je, sbb drg dh col syeikh azhar kata x cuti setaun pon
tp kita xtau la cmna

dentist-to-be said...

haha..
ayan buat lawak..
yg penting kite akan balik gak..
sbb kalau kite xbalik.. kite mcm melanggar operasi kerajaan.. haha..
tapi yg penting dari jeddah ke kl pakai duit sendiri..
bdak umah aku dah cek tiket flight..

nur afifah samsudin said...

metot: ayn mmg. haha. so apa cerita tiket? kalu nak balik dari jeddah ke mlysia kita balik ramai2 sama2 la. tu la. kena guna duit sendiri. aku trvlers cek ada la. kalu x pon kena suh mak aku tmpah dri mlysia la nnti kalau nak balik (ops sat2. BILA tu kita nak smpai jeddah???)
kuar tanta pon blom