BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 3, 2011

HARAPAN

assalamualaikum

harapan...
jgn la harapan hanya tinggal harapan
aku SGT MENGHARAP dpt balik MALAYSIA tanah airku
dulu masa x jadi lg rusuhan kat mesir ni aku x rasa nak balik pon
ok la lagi. x homesick nak balik malaysia pon
TAPI...!!!
bila dah jadi rusuhan cmni mcm2 berita dengaq
pastu yg plg bestnya
pelajar2 malaysia d mesir akn dibawa PULANG ke MALAYSIA
ohhhh (berbunga2 hatiku mendengar) ^^
so bibit2 HARAPAN utk balik m'sia pon mula muncul dlm diri aku
so rasa SGT2 la nak balik
sbb kerajaan dah mmberi HARAPAN yg kami semua pelajar d mesir akn dibawa balik ke malaysia
wlaupon bg aku kat TANTA ni alhamdulillah la rasa selamat lagi
makann pon masih cukup lagi
leh hidop lagi la kat tanta ni
tapi x kira2.... nak balik jugakkkkkkkkkkk
sbb dengaq budak cairo dah tau turn utk p jeddah
kami kat tanta ni BILA PULAK?
ohhhhhh rindu malaysia sgt3

ohhh rindu nak tgok bendera malaysia berkibaran huhu ^_^

tiap2 mlm terbayang malaysia n KEDAH tercinta :)
rindu semuanya lahhhhhh
makann dn jugak kwn2 d malaysia
terbayang perjalann nk balik kedah

bendera kedah pon dah lama x tgok haish T_T

ok sila belok kiri kalau nak p umah aku...wahhh aloq staqqqqqqqq bila la aku nak balik aloq staq nieeee

dah la asyik dpt col mcm2 ja sebelum ni
mcm2 la
xtau nak pecaya yg mana
serabutttt
sat kata nak balik sat kata x balik
hem ntah la
boleh balik ka dak nieee
jiwa memberontakkkkkkkk 
kalau boleh balik habaq la boleh
kalu x leh habaq la kata x leh
kan senang!!!
x yah la aku mengaharp sgt
haish
ntah la
kalu pindah pon dengaq kata p jeddah dulu
p dok jeddah tu bapa lama?
waaaaaaaaaaaaaa nak balik malaysiaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nak balik
nak balik
nak balik
huh
aku masih mengharappppp
mengharap dan still mengharap

ok. dah.
nak balik3
arap sgt3 dpt balik malaysia
tp x mau cuti lama2 sgt
sbb takot nti kena cuti summer lewat
huhu ^^
doakan aku n kwn2 selamat d sini :)

4 comments:

aku.dye.mereka said...

nak balikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !! letih dah tunggu ni

nur afifah samsudin said...

tau xpa. penat dah tunggu.grm haish

dentist-to-be said...

budak cairo pon xkua lagi..
apetah lagi kite..
haha..
shida kate dye trip 4..
arini baru trip 1..
esok maybe 2 3 4..
doa2 la..

nur afifah samsudin said...

haha dh agak dah
herm mmg hrpn tinggal hrpn ja lah
eishhhhhhh tlg la bg kata pts
sabar ja la
kita hnya mmpu doa yg terbaek utk kita :)