BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 28, 2013

teringinnnnnn~!

wuuuuuu.

xtau kenapa 3, 4 hari ni hati ni meronta2 sgt teringin nak ipad mini.
mulanya aku ni jenis x minat sgt pon barang apple ni.
tah mcm mana tetiba terasa nak ipad mini.
kalau ipad aku x minat sebab mcm besaq sgt, iphone pon aku x minat sbb aku lg suka samsung,
pastu masa atas flight nak balek mesir winter break baru ni, duduk la sbelah budak arab ni, dia beli ipad mini baru, duk syoq ja maen sebelah aku, haaa masa tu la aku mcm tertarik tgk ipad mini ni, smart pulak rasa >_<

padahal sebelom dh janji ngn diri sndri x mau beli apa2 gadget baru dah tahun ni,
sebabnya masa balek cuti summer tyme pre-dental aku beli handset samsung galaxy mini,
handset ni aku x guna pon la ni~duk tersadai ataih katil ja, sapa nak angkat tangan.haha =P

lepas tu waktu balek cuti summer masa 1st year beli note pulak, heheee

lepas beli note ni la aku dah janji ngn diri aku x mo dah beli apa2 tahun ni, dh hbes duit bnyak dah, haha, siap jnji ngn mama lg masa nak beli note ni, hik3, masa tu kononnya at least tahun ni x yah beli apa2 dah la,
tapi tu la, bila ter tengok ipad mini tu, ter teringin lah pulak =.=
ahahhaa

then semalam kol la mama aku, mintak izin nak beli,
aku ni kalau nk beli brg2 ribu2 ni x sedap ati rasa kalau x mntak izin mama dulu,
walaupun aku kumpul duit sendiri ka kn~
kol punya kol, pujok punya pujok~
harapannnnn~~~
harapan menjadi layu~ 
ahahahahahaha
so paham2 la kan, mama x bgggg~!!!
wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
sedih~!
hukhukhuk

tapi xpala, 
terpaksalah pujok hati ni sendiri~
dengaq cakap mama tu lg penting kan ? :)
so sabaq ja la~
mama siap beletiaq lg~mau kalau rasa duet tu lebih sgt p sedekah kat org lg bguih~huuuuu
dush3. kena sekali >_< ahahaha
baekkk lah mama. redha ja lah. mama kata guna duit tu balek mesia. ( mama nak suh aku balek cepat la tu =P )
ok dah. 
xmau pikiaq dah pasai ipad mini tu.
syg note aku hat la ni jadi la~
nak ikut kecanggihan teknologi mmg x kan habes la kan, ada ja teknologi baru yang akan keluaq~
hmmm. ok dah. hari ni aku cuti. selamat berhujung minggu~
;)



0 comments: