BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 12, 2013

2 minggu penuh makna ~

bismilaahirrahmanirrahim~

alhamdulillah, akhirnya rajin jugak aku nak meng'update' blog ni.
ari ni ari ke 3 mula kelas utk sem 2 ni, 
fuhhhhhhh~ penat ooOooOOhhhhh~!
biasa la, dah lama sgt badan ngan otak rilex masa cuti mid-sem hari tu, bila nak mula kelas ni apa lg, masing2 punya la malas nak mula kelas, ahaha~ rasa nak qeyau pon ada tau nak hadapi kelas utk sem ni, biasala, sementara nak mula balek ja, bila dah start kelas, tiap2 ari balek ptg pastu tidoq, esoknya bgn p kelas balek, ulang rutin yg sama sampai habes 1 sem, pastu mesti rasa cepat ja masa berlalu -_____-

panjang pulak muqaddimah, kikiki~
sebenaqnya nak cita pasai winter break baru ni
mcm taun lepas jugak, destinasi percutian yg menjadi pilihan aku ialah MALAYSIA~
^_____^
walaupun kwn2 aku ada yg p germany lah, paris lah, turki lah, UK lah, tapi aku x kesah lahhhh~! ahaha
yg penting aku tetap ngn denstinasi pilihan aku tu :)
best tgk kwn2 p bejalan merata, tp bg aku, menghabiskan masa bersama keluarga tercinta adalah percutian yg paling xdapat ditandingi ^^
tp ramai jugak la classmates aku yg balek melesia cuti kali ni, budak rumah aku xyah ckpla,,,~ semua balek melesia kot, kosong rumah, ahaha. semua dah berjangkit ngn aku kot :P

cuti hari tu aku x p mana2 pon, most of the time aku stay kt umah ja,
mama still x leh bejalan, along pulak baru ja hbs pantang bersalin, abah pon xla sihat sgt dh pn, kakcik lak kat selangor, so mungkin 2 minggu tu la masanya utk aku bantu family aku apa yg ptt~ huhu
at least xdak la along sorang nak kena wat suma keja umah... (walaupun aku tlg ckt2 ja)
apa yg mampu aku tlg la, tapi 2 minggu tu sgt bermakna buat aku...
:)
ehhhh, lupa pulak, dan apa yg bermakna jugak, 2 mingu tu la aku dapat makan mcm2 makanan melesia, heeeeeeeeeeee, bahgia sgt3, makan sampai x ingat dunia, balek umah 2 minggu terus naek berat kikiki

x sampai seminggu lagi aku kat sini, aku dah mula rindu family aku, wuwuwuwuw
bukan apaaa, hari 1st kelas pon aku dah x sihat, mula rasa nak demam la apa la, 
perubahan cuaca kot, haishhh, siyes asa x lrt sgt2, so apa lgi, homesick la sat masa demam tu, hikhik.
tapi alhamdulillah, hari ni dah makin ok, tapi duk kena mkn ubat ja la, makan ubat ja ngantok, pastu tidoq, ahahaha. 

ok lah, ni pon dah ngntok dah, post ni pon merapu ja, saja isi masa sat smntra nk tidoq ni~
letih; kelas direct drpd 8.30pg sampai 5.30ptg  >_<
nyte~

.keluarga saya.

*kesunyian* 

0 comments: