BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 11, 2011

a memorable moment there :)


ari isnin lepas p UTP
jumpa kawan2 lama
erm... at the same time melawat balek tempat yg aku penah belajaq 1 masa dulu
sedaq tak sedaq dah setaun lebih aku tinggai utp
x bnyak yg berubah
cumanya ada la ckit perubahan kat taman maju tu ahaha... x lama pasni lg maju la kot... nampak cm bnyak ja mall nak wat dekat2 area tu...
tima kasih utk semua kawan2 kat utp..
yg tlg ambik, yg tlg antaq kat bas...
yg belanja makan...
yg bg tumpang bilik...
n semua2 lah...
hepi sgt3 dapat jumpa kawan2 lama
siyes rindu UTP
rindu nak jd bdak engineering
walaupun 2 hari ja kat situ tp bnyak bnda tak leh lupa ^_^
yg bestnya slumber ja aku masuk jawab test ngn kawan2 aku tu... dok belakang sekali dlm dewan, belakon cm tgh jawab soalan cm kwn2 yg len hihi
then esoknya pulak ikut depa masuk kelas
haha... belajaq sekali ngn depa, tp aku dengaq ja la... then buat2 paham
wt kawan2 kat utp especially budak chemy jan10, good luck..!!!
ingt.. ampa semua ptt bsyukur dpt belajaq kat u tu... semua kemudahan ada...
walaupun aku belajaq kat oversea tp x semestinya ada kemudahan yg best mcm kat situ... :)
last sekali semoga ampa semua dpt jadi engineer yg terbaek n dpt bg smbangan kat semua n agama ok...
will miss all of u... insyaAllah ada rzeki kita jumpa lagi :)
 

1 comments:

Fatin Filzati said...

hihi. amiin,

walau di mana pun kita study, harap2 semuanya dapat berjaya dalam bidng masing2.

tp yang paling penting, semoga kita semua sukses dunia akhirat :)