BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 11, 2011

home sweet home :)

pertama2 nya
ALHAMDULILLAH SYUKUR sgt3
FINALLY dah selamat smpai tanah air tercinta
yahooooooooo seronok2 :)
pg tadi kul 1 50 am selamat mendarat d KLIA
TIMA KASIH kpd MAS sbb angkut sy blik malaysia hehe
tima kasih jgk wt kapten yg mneraju penerbangan td
nama pnrbngn yg aku nek tu PENERBANGAN IHSAN
huh cm sedih ja bunyi kan
huhu
yala mmg ptt la nama cmtu sbb FREE hehe (alhamdulillah rezeki)
dh smpai KLIA pastu nak balik kedah cam na lak???
adoy masalah3
tiket flight kbnyakan dh hbs
nak balik naek bas???
ohhh x sanggup2
dah la 8 jam lebih dah dok dlm flight dari cairo ke kl
pastu nak naek bas blik kedah 6 jam lak??? oh sgt2 letih dh rasa
kalut la family aku cari tiket online
serabut2
abah lak dok kalut nak mai amek aku
haish x payah la... abh nak mai 6 jam pastu 6 jam lak balik kdh
huh x mau2
last2 search punya search
AKHIRNYA
ada gak flight balik PENANG
xpalah
penang pon penanglah asalkan naek flight
ok pastu tmpah tiket kul 8 30 balik penang
tq KAK CIK
ssh2 bgn pg2 buta nak tmpah tiket kat aku
hehe nnti aku blnja ayaq kosong :)
pastu bgrk la p LCCT lak
sbb tmpah AIR ASIA
nsb bek housemate aku nak psitu gak
tumpang la dya
TQ IRAHHHHHH n sedara2 demo bg kawe tumpang demo
hehe
temenung2, lyn intenet, punya mengantok nak tunggu 8 30
kul 8 check in
8 30 fly
9 30 smpai penang
mama abah kakcik ambik d penang
balik kedah
sampai umah :)
cam x pcaya jejak kaki d UMAH dh
owh bahagia2 :)
then trs TIDOQ
heeeeeeeeeeeeee

5 comments:

eiyrararara said...

sama sama. no biggy la. sorry sbb gila bising td. mcm tu la bila ak jumpa mak sdara akuu. hehe. upload gambaaa

afifah samsudin :) said...

hehe xpa. dok pehe ngt pon mu kecek gapo. kuang3 :D

ismatulnabilaismail said...

fuiyooo..
dah sampai kedah..
haha.. alhamdulillah~

afifah samsudin :) said...

haha alhamdulillah la akhirnya smpai jugak aku :D

eiyrararara said...

hahaa.dah agak daaa !!! mu bukey nyo pehe pong tu sedak bising tuu