BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 13, 2011

imtihan oh imtihan~~~

Asslamualaikum :)


exam....imtihan....peperiksaan....????
perkataan2 di atas rasanya sudah sememangnya sebati dlam diri setiap insan yg bergelar pelajar.kan2.
(eh cam ayat karangan spm lak ^_^)


examination is in progress.please keep silent :p

ok. skang ni musim exam utk budak2 pre-dental tanta university
semua tgah cbok study utk exam
aku ja yg dok cbok update blog heheeeeeee 
ok btw syukur alhamdulillah sbb 2 subjek dah habes. zoology ngn medical terminology.

subjek zoology ni 1st paper yg exam...rindu kat Prof Mona ;) lecturer yg sgt3 comellllll


tingal lagi 6 subjek. FUHHHHHH bnyak tuh.


6 more to go!
dental morphology
histology
dental materials
chemistry
physics
anatomy

yg 6 subjek tu semua subjek yg kena faham n ingt ! huh
haish dh la aku ni jenis yg x suka menghafal
tp nak wat cmna..aku KENA jugak suka sbb aku dh mmg dok dlm bidang yg ditakdirkan kena bnyak mnghafal
huhu ^^
mungkin Allah nak suruh sucikan ati ni kot, then baru senang nak hafal. kan3 :)
apa2 pon semoga Allah mempermudahkan segala urusan kami semua sebagai budak2 i'dad asnan kat university tanta ni... amin...
lastly salam imtihan buat semua kawan2 seperjuangan ku :)


good luck kwn2 n utk saya juagak :D



0 comments: