BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 31, 2010

s.e.r.a.b.u.t


minggu ni jadual idopku sgt3 penuh
segalam mcm mk nnek quiz n segaal2nya lah
adoyai.... (erm x bek lah plk mngeluh kn huhu..maaf..^^)
minggu depan pon sama lah
bnyak bnda sdg mnnti..
dgn mind map x siap lg..kuiz lecturer..kuiz kwn2..tutorial..pmbntangan la...hermmm
(sapa kata dh masuk U dh x bnyak bnda..aku sgt2 x setuju..sama ja sibuk cam zaman sekolah..lg sibok adala)
ya la..bila dah duk kat U la umur mkin mngkat dewasa...kena bnyak blajar bnda baru untuk msa depan
contohnya : MEMASAK hehe... pntg tu tmbh2 utk org pmpuan sgt la pntg blajaq msk
alhamdulillah la skrg aku dah boleh msk sikit2..(dulu LGSG x reti msk) ish trok sungguh aku kan
dah la x reti msk lgsg dulu...nak blajaq msk pon MLS...(pnykit M yg ssh aku nak buang dari dulu) :)
skrg mmg dah leh la msk sikit2..mana x nya..idup kat prantauan ni xkan nak beli kat kedai tiap2 ari kot..
dah la mknn arab kurang selesa disumbt dlm pert aku..haha...kalu fast food leh la..tp kalu mkm fast food tiap2 ari almtnya aku balik malaysia nnti msti family aku xknai (sbb brt btmbah) huhu
ok2... mlalut la pulak haish :p



mcm ni..aku dh dtnggngjwbkn under unit upp..penerbitan dn penerangan..tp SUBunit kecik2 jala..
subunit pon tu kira amanah la jugak kan? (brt jugak tu) 
so bnyak bnda la aku kena blajaq..dah la nak wat video n edit2 vdieo ni aku x pndai sgt..
huh mcm mana ni..tension jugak pkir tntng ni..tp xpala..aku kuatkan ati..aku taw aku leh blajaq pln2..
yala..semua bnda mula dari basic ka..so aku harap Allah akan permudahkan segala urusan ku... (amin...)
ok..pasal kuiz lak..aku dh lalui kuiz fizik n kimia..tp smuanya aku x puas hati..yala..x puas hati sbb aku x jwb elok (kecewa dgn perangai diri sendiri)
dah baca tp bila nak jwb soalan x ingt errrkk(dosa byak kot..kena muhasabah diri balik ni)..
hmm apa la nak jadi ngn aku ni
ntah bila la nak berubah jadi RAJIN
dari zmn sekolah lg kata nak brubah tp x prnah wat btoi2..
aku tgk kwn2 aku rajin ja stdy..aku bila lg? (tpukk dada pkiaq sendiri) haha
ok lah. next week bnyak keja mnnti 
moga ALLAH berikan aku KESABARAN yg tinggi..n aku pgngn ayat quran ni
"ALLAH tidak mmbebankan seseorang melainkan apa yg terdaya oleh hambaNya" (2;286)
ayt ni la kak aku slalu psan dari zamn sekolah lg
renung2kan dan selamat beramal 

*masih tension n serabut*
so trs tdoq T_T


0 comments: